Jak vrátím nebo reklamuji zboží?

Reklamace

pokud jste obdrželi z našeho obchodu vadný výrobek, velmi nás to mrzí a jsme připraveni vyřešit vše k vaší spokojenosti. Než budete odesílat zboží zpět na naši adresu doporučujeme poslat mail na info@tradag.cz s číslem faktury a popisem závady. Pokud pošlete i fotografii urychlíte tím vyřízení. My vám nejpozději do dvou pracovních dnů odpovíme jak postupovat. Pokud budete poškozené zboží zasílat zpět, zabalte jej odpovídajícím způsobem a přiložte daňový doklad. (faktura)

Vrácení v zákonné lhůtě

V případě, že zboží vracíte v zákonné 14 denní lhůtě, je potřeba přiložit písemné odstoupení od kupní smlouvy a daňový doklad.
Nepoužité, nepoškozené zboží přiměřeně zabalte a zašlete na naši adresu. Jakmile zboží obdržíme,  vrátíme vám peníze.
 

V obou případech vyplňte tento formulář vrácení zboží který obsahuje informace nutné k rychlému vyřízení. Protokol přiložte k zásilce nebo jej zašlete mailem.

Adresa pro zasílání vráceného zboží: TRADAG, spol. s r.o. Textilní 3411/5, Ústí nad Labem 400 01.

Zboží neposílejte na dobírku, neohlášené zásilky nemůžeme přijmout.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení